Merck og Magnus Carlsen – Challenge your brain
Annet
Talenter og sponsorater
Over 30 % av oss står i fare for å kunne utvikle en hjernesykdom i løpet av livet. Heldigvis kan trening av hjernen bidra til å bevare og utvikle hjernens funksjoner. Legemiddelselskapet Merck ønsket å inspirere folk til å aktivt trene hjernen for å bidra til å bevare sin naturlige nysgjerrighet gjennom hele livet.
I samarbeid med Hjernerådet og verdensmester i sjakk, Magnus Carlsen, lanserte vi en kampanje som ble synlig i både Norge, Sverige, Danmark, Finland og Nederland.
Kampanjen havnet på top 5/shortlist i European Excellence Award i kategorien Corporate Social Responsibility.
Frontfigur: Magnus Carlsen.
Uttak: kampanje, reklamefilm, applikasjon, nettside, sosiale medier, webinar, event- og messemateriell og oppslag i VG.
År: 2020.
Kontaktperson
Fredrik Campbell Strømme
- Daglig Leder / Partner
- +47 917 76 191
- fbs@pulsecom.no