Yoplait Chili Passion

  • Merkevare

Yoplait Double 0 % er en frokostfavoritt, lunsjfavoritt, middag- og kveldsfavoritt for mange nordmenn. Når det først slippes nye smaker som Limited Edition, rives produktene rett ut fra butikkhylla, og denne gangen fikk vi være med på en eksotisk reise med lanseringen av «Chili Passion»

Vår oppgave var å øke kjennskap og prøving og nå ut til en yngre målgruppe. Gjennom det visuelle uttrykket ville vi skape oppmerksomhet, nysgjerrighet og selvsagt oppfordre til kjøp.

Gjennom sosiale medier handlet det ikke kun om stoppeffekt i feeden, det handlet om å friste, inspirere og engasjere på en leken, fløyelsmyk måte.

Vi utviklet også innhold til utendørsflater, for å virkelig spre den eksotiske nyheten til folket på en leken måte. I tillegg til å fremheve mango, pasjonsfrukt og chili, la vi til kongen/dronningen av tropene – Tukanen.

Innholdet ser du her:

År: 2023.

 

 

Kontaktperson

Martin Haukaas