ZERoh! – Countdown to ZERoh!

  • Merkevare

ZERoh! har allerede vært verden rundt. Vi har servert saft til eliten i Hollywood og Miami, men nå har saft-skuta rettet snuta mot Norden.


For denne kampanjen var oppgaven todelt: Hvordan lansere ZERoh! som merkevare i Finland og Danmark, og hvordan friste, inspirere og selge mer SÆFT i Norge og Sverige? Todelte oppgaver: Det elsker vi. Resultatet ble et nedtellingskonsept kalt: «Countdown to ZERoh!»

Felles for kommunikasjonen var at vi alltid skulle og måtte levere på forfriskende smak, null kalorier og null sukker. I tillegg, ble vi utfordret på den nye «snakkis-kanalen» TikTok. Åpenbart, tok vi den på strak arm. Vi er tross alt avhengig av TikTok, alle sammen.

Innholdet hadde som formål om å fange og holde på oppmerksomheten til forbruker fra første sekund, samtidig som det skulle friste og gi tørsteslukkende øyeblikk. Det skulle også benyttes i alle fire markeder. Innholdet tilpasset vi også til utendørsflater – med mindre og større justeringer.

Se for deg at du står ute en varm sommerdag og ser noe rosa, noe lekkert, noe fristende og tørsteslukkende. Du kommer til å bli tørst. Se for deg at du står og venter på T-banen, svett, klam og varm. Plutselig blinker skjermene og det oser av ZERoh! Du kommer til å bli tørst.

Løste vi oppgaven? Resultatet ser du under.

Kontaktperson

Fredrik Campbell Strømme